lördag 28 juli 2012

Vi är ovärderliga.

Se det fantastiska känslomässiga kärleksarbete som du gör genom att känna dig igenom allt sådant som är gammalt, utnött och kantstött. Sorgligt, skört och sårbart. Belöna dig själv och förstå att du är rik i i anden, oändlig i själen och ovärderlig för den nya tidens uppvaknande. Snart så kommer det svenska samhället och hela världen förstå vad du gör och förstå vad du gjort. Se dig själv som den heliga samtida profet som du är, se hur hela världen väntar på din sanning, se modet som gör att du är här, som gör att du har kommit ända hit. Se att du är ovärderlig. Forstätt att gå då vägen känns svår, då det känns som om det gamla motståndet återigen har slagit sina larviga lovar runt din hals och hindrar dig från att fritt dansa livets vals och från att släppa in den kärlek som du är väl värd att vältra dig i. Du är ingenting annat än kärlek, ljus och kraft. Målet är då jag kan se mig bada naken i min egen kärlek dygnet runt, då jag kan se mig utstråla kärlek från min källa i varje sekund och då jag ser min oerhörda och oemotståndliga kraft som har dragit mig ända hit. Du och jag är ovärderliga.

Inga kommentarer: