söndag 26 augusti 2012

Så ser jag dig.

Jag har ingen kontroll i det som sker, jag tar bara emot kärleken som kommer i alla dess fulländade,fullständiga och formidabla former och formler. X och y upphöjt till 3, jag vill fortfarande vara med. Jag övar mig, tar över och tonar in mig på den allsmäktiga Alkemistens outtröttliga men oumbärliga arbete. Jag tar emot kärleken från mina vänner, från alla som ser mig, från ljuset i mörkret, från tillgången till dollarn och de skyhöga kronorna på börsen som jag sätter i segerkransen. Jag tar emot magnetismen, åtrån i hjärtat som gör mig så stark, som drar mig till dig. Magnetismen som gör att vi alla är ett och lever för samma sak under ljusets och jordens tak. Jag tar emot kärlek i denna stund, jag tar emot orden, jorden och horden av människor som ser mig som ljus, kraft och kärlek. Oemotståndligt söt, oslagbar och underbar för de stora massorna, bra betalad av de stora gigantiska kassorna. Älskad av skönlitteraturen, autografsignaturen, naturen & djuren, och muskulaturen! Jag tar emot ljus, kärlek och kraft, jag är sedd som en ljus kraft i alla människor i alla världar hos alla som riktar sina blickar åt mitt håll. Jag är kärlek och är stolt över det. Utkastad och bortkastad en gång men avkastningen har gett resultat, mina konton svämmar över av tillitens insiktsfulla tillgångar. Allting finns här för mig att ta del utav. Och när jag ser på dig så bländar du tillbaka, fastnar på linsen som fängslad av ljus, du strålar av lycka och kärlek, växer i omfång och ger till dig själv ditt livs allra största möjlighet att förverkliga ditt livs allra högsta syfte! Så ser jag dig.

Inga kommentarer: