tisdag 11 mars 2014

Lite kuriosa om mig.

Lite kuriosa om mig som ni inte visste: 1971 träffad av blixten första gången. 1980 slutade jag grundskolan och började på Postgirot. 1984 liftade jag själv till Portugal och bosatte mig där. Kom hem 1985. Efter ett par sökande och kaotiska år köpte jag enkel biljett till Asien 1988. Kom hem 1990. 1998 bor jag i Frankrike. Får barn 1999. Sökandet utåt upphör och sökandet inåt tar vid. Följer Schamanens väg. Läser Castaneda på allvar, mediterar och släpper undertryckta känslor. Arbetar med människor inom vården. Lär mig Yoga och frigörande andning. 2002-2005 Transmission meditation, Stockholm. 2003 träffas jag av blixten en gång till och denna gång strömmade energin starkt genom hela kroppen i flera minuter och håret stod rakt upp, på Fjällgatan i Stockholm. En väninna var med och vi var höga av skratt glädje och chock i flera veckor efteråt. 2003 gör jag också En kurs i Mirakler första gången. 2005 lär jag mig Reikihealing. 2009 utvecklar jag min egen healingmetod. 2010 får jag Kundaliniresning första gången. Jag älskar energi!!!! 2014 läser jag fortfarande En kurs i Mirakler och tänker på alla er älskade vänner som jag har träffat under årets lopp, ofattbart vilket liv jag har haft hittills! Jag gillar Schamanens väg..

Inga kommentarer: