måndag 19 mars 2018

Sagt om mig.

Här kommer några recensioner om mig:

Charliee är den bästa terapeuten jag träffat. Hon är inte rädd för att möta några rädslor utan hjälper människor genuint med att identifiera sina undertryckta känslor och släppa taget om dem.

/Julia, kursdeltagare.

Charliee är en stor healer, som hjälper en att dyka ner i själens gömmor och ta fram det som behöver helas, i ljuset.
Hon är lik en ciceron, som leder dig in i din själs trädgård och hjälper dig att ta bort det som inte längre hör hemma där. Jag är lika begeistrad och förundrad varje gång jag fått healing av Charliee.

/Pia, klient.
 
 
 
Från Släppa taget-helgen:
 
”Tack Charliee Lek stora vackra själ, det var verkligen... en magisk, djupt berörande, förlösande, transformerande resa med dig som trygg guide & "barnmorska" .”
 
/Carina

”En än gång blev jag välsignad av universum och Charliee, gudomlig kurs i kärlekens och villkorslöshetens tecken. Förlösande guidade meditationer där vi fick möjlighet att gå in i det djupaste av oss själva och läka/heala vårt innersta essens för att nå vårt rätta "JAG" bortom präglingar, alla påklistrade beteende och mönster vi bär på. Idag efter kursen känner jag mig så lätt, i balans och har en annan vakenhet jag inte trodde existerade. Det kallar jag för självkärlek. 1000 tack till dig Charliee”

/June


”Ja, ännu en helt fantastisk helg med Charliees magik. Gamla sår - medvetna och omedvetna blev läkta på djupet. Jag kom i ett lätt hypnotiskt tillstånd, fullt medveten om vad som hände både med mig själv och vad jag upplevde runt omkring mig. Det kändes underbart både under kursen och efteråt.
Just förlösande...
Tack fantastiska Charliee, du är magnifik.”

/Eva


”Tack för en djupt transformerande helg som kom åt några av mina svåraste präglingar. Känner mig mycket lättare, friare och piggare efter helgen!”

/Maria



  

Inga kommentarer: