onsdag 20 februari 2013

Amor Vincit Omnia.

Jag går genom bardot, levande, lysande och leende för jag har släppt barndomsvännernas begrepp om mig själv som en begränsad själ i en kropp utan kokong. Jag accepterar alla tillstånden och trevar efter tvillingsjälens tamdencykel som vi styr och trampar runt tillsammans i Universums tindrande Vintergata. Jag känner mig något yr, kan man vara i bardot innan man dör? Jag förstår att jag överlever när allt går överstyr, gång på gång. Jag har strålat i observationen tusentals gånger förr, milen som jag har vandrat och lagt bakom mig är miljontals många och långa vid det här laget. Och när jag släpper taget och vilar i tillitens tröst, tar emot kärleken som kommer och inte den som jag förlorar, känns universums ljusklara stillhet som moderns bröst. Som tar emot mig när jag kommer, igen och igen, Och igen.. lyser vi klarast och underbarast!

1 kommentar:

Janice Aliena sa...

Jag fick min ex kärlekspartner att återvända till kärleken och lita på mig mer än någonsin tidigare. Hela mitt liv har jag aldrig trott att kärleksförtrollningstrollkarm kunde få tillbaka min ex kärleksman Andrew, tills min vän introducerade mig för den riktiga trollformeln, tidigare har jag kontaktat några trollformler för att hjälpa mig men ingen av dem kunde hjälpa mig , några krävde mer pengar tills jag följer enkla instruktioner från stor kärleksförtrollare via hans personliga e-post, jag kunde kommunicera och få omedelbar hjälp av honom för att återställa mitt äktenskaps kärlek och lycka. (dr.oduduwaspellcaster@gmail.com) vem som helst kan likaväl få samma hjälp från honom idag för att få tillbaka förlorad kärlek eller återställa ett brutet förhållande och frånskild partner kan återvända till kärleken. det är möjligt eftersom det fungerar för mig inom 2 dagar, min ex kärleksman ringde mig på telefon för att be mig om ursäkt och just nu lever vi båda tillsammans i kärlek och lycka. tack till Dr.Oduduwa för hans begåvade och begåvade krafter att få tillbaka ex inom 34 timmar.