tisdag 5 februari 2013

Vi brinner tillsammans.

Jag har gått in och ut från regression de senaste dagarna, beslutet att publicera min inkarnation som Maria Magdalena startade ännu en process med möjlighet till tillväxt inom mig. Min väninna kom och hälsade på och med henne fann jag tryggheten att släppa smärtan som satt så hårt från livet då jag kom till och avslutade mitt liv i Frankrike. Det kan ta hårt på krafterna att gå igenom en regression fullständigt och förlösa alla obearbetade känslor som sitter fast där, de första regressionerna gjorde jag 2010, från början satt jag flera timmar om dagen i några veckor, (som snart blev till månader), sen har det sporadiskt återkommit fler och fler minnen/känslor genom åren. Men dessa minnen från Frankrike är alltså de mest smärtsamma från det livet hitintills. Jag har egentligen längtat efter den dag som jag får komma fram och publicera min sanning, jag har längtat efter den kraft som jag då skapar som ett känslomässigt flöde och brusten barriär inom mig själv. Men jag har aldrig längtat efter att stå inför mina vänner och bekanta och tala om vem jag är. De som känner energi och de som känner sanningen, de vet vem jag är. De känner igen sig själva i mig. De ser kraft, ljus och energi. Det är detta som också bidrog till att jag slutligen bestämde mig för att bekräfta min egen sanning, denna energi som jag har fått tillgång till, min egen energi: Plushealingen är den gåva som jag har fått att förvalta för de som söker sanningen inom sig själva, för de som söker sitt livs högsta syfte, mål och mening. För de som söker kärleken skall finna och detta är en gåva som vi alla har fått att dela med varandra. Ingen annan människa är större, vackrare eller mer strålande än någon annan, vi är bara på olika nivåer av vår utveckling, som vilken annan sport eller spel som helst! Vägen ligger där, rak enkel och strålande klar, känn dina känslor så gör du kroppen lekande och läkande glad. Hjälp jorden att hela sig från demoner och destruktivitet, hjälp din själ att läka inifrån, att känna dig igenom dina egna undertryckta känslor, integrera sanningen och kärleken som en bärande och bestående känsla. Hjälp oss att sprida kärlek, kunskap och ljus till vår omgivning, men det finns inga omvägar, vi måste ta det igenom oss själva. Vi blir självlysande av ljuset när vi brinner tillsammans.

Inga kommentarer: