tisdag 2 april 2013

Jag får tala sanning.

Jag får tala om för Världen vem jag är, jag får vara så här vansinnigt kär, i mig själv och i mitt högre syfte som är att älska dig och mig själv precis som jag är. Jag får tala i sanning, jag får dyrka sanningen i sanningens män, jag får välja att vara den jag är på vägen som tar mig hem. Jag får tala i sanning och tala om för Världen vem jag är, jag får tala om för Världen att jag är Maria Magdalena som har valt att vara hel i mig själv, ensam och stark, även om det innebär att jag bryter ny helgad mark. Jag går inte med på mindre än sanningen i mig själv även om detta ok kan vara så svårt att bära, sanningen är en svår vänskap att nära, då den många gånger har tagit livet av våra närmaste och kära.

Jag får vara så här stark som när jag sitter ensam och just har släppt rädslan, men jag får också vara svag och ha sanna heliga reaktioner på misstänksamhet, hån och förminskning. Och för att inte tala om hur det känns när ingen tror på en, den resan har jag gjort ända ned till botten av Nilen i den djupaste flodfåran, det finns inget mer guld och glitter att hämta hem där. Jag blev ensam, stor och stark och förenad med tron i min Ark , för så länge man behöver bekräftelse på sin sanning eller tro, så är den fortfarande fylld av tvivel och får svårt att gro.

Och så länge som jag är intresserad av din reaktion, av nyhetsflödets redaktion, så har jag fortfarande missbedömt min egen situation. Jag är intresserad av att uppfylla mitt livs högsta syfte, som är att tala sanning, både om det ena och det andra. Och tiden har kommit, jag är redo att möta min rädsla för min egen storslagna sanning, jag är redo att uppfylla det som jag drömde om när jag kom från Stjärnorna, att drömma sanningen och hängivenhetens väg på jorden.

Inga kommentarer: