fredag 18 april 2014

Du kommer då du är redo att förlora mig.

Jag har inte satt någon betydelse för högt eller för lågt, 24 kr eller 24 000 kr, hög eller låg vibration, det är samma sak för mig. Jag har inte satt någon betydelse för varmt eller kallt, ljust eller mörkt, svart eller vitt, som späckhuggaren så är jag allt i ett. Jag blåser och pumpar ut luften ljudligt frustande över den stora varma smaragdgröna vågen på vattenytan. Kraftfullt och elegant glidande, glänsande i det genomskinliga vattnet dyker jag ned igen och upphör att andas. Jag rör mig ovanför och under, jag har inte satt någon betydelse i om du kommer till mig eller inte, jag vet att jag är en vinnare alltid men också en förlorare. Det är samma sak för mig. Du kommer då du är redo för att förlora mig.

Inga kommentarer: