torsdag 8 maj 2014

Maria Magdalena, föredrag.

Jag har varit till Uppsala och träffat en alldeles förtjusande kvinna med ett mål och en vision om att tjäna och sprida mer kärlek och ljus till Uppsala regionen. Hon heter Melice Mattsson och har bokat in mig på två seanser och två föredrag om Maria Magdalena inkarnationen. Det är mina allra första föredrag om Maria Magdalena inkarnationen och det kommer att bli oerhört spännande och intressant att se vad som utkristalliserar sig under kvällarna. Det känns skönt att äntligen ha kommit till skott efter en lång, intensiv och ibland prövande period av gamla sorger, rädslor från det förgångna och motstånd mot själens öppenhet i totalt tjänande och upplysning.

Föredrag om Maria Magdalena inkarnationen: 18:00-20:00 20/5 och 2/6 på Bra liv nu, Skomakargatan 12 i Uppsala.
Seans: 26/5+10/6, kl:18:00-20:00 på Bra liv nu, i Uppsala.

 Melice hemsida här:

Jag kommer att berätta om Maria Magdalena inkarnationen och om mina minnen från den. Om sorger, förvivlan och rädslor men också om tjänande, ljus, hängivenhet och kärlek. Om insikter och kunskap. Om mötet med Jesus, om resan till Syrien och Frankrike. Om Maria Magdalena grottan och om den sanna sexualiteten. Efter föredraget kanaliserar jag budskap till deltagarna. Varmt välkomna.
Anmälan till Charliee: 070/772 88 08 plushealing@hotmail.com

Inga kommentarer: