tisdag 15 juli 2014

Ljus Pengar och Kärlek.

Jag har haft svårigheter med att dra till mig de ekonomiska medel som jag behöver för att förverkliga mina drömmar, därför har jag startat en "syskon"-blogg till den här, du finner den genom att klicka på länken som kommer här: Ljus Kärlek Pengar jag har arbetat mycket och länge med alla mina känslomässiga blockeringar som jag har haft angående pengar. Ett av de allra första och största problemen jag har haft är att jag har haft förutfattade meningar om att Pengar Kärlek och Ljus inte hör i hop och har med varandra att göra, pengar är smutsigt, något ont, och när jag får pengar förlorar jag allt det andra ljusa, goda och kärleksfulla. Mitt engagemang och mitt uppdrag på jorden handlar om att expandera i ljus och kärlek, men för att kunna göra det och leva väl, och sprida min gärning ännu mer, behöver jag pengar som alla andra, vi måste betala hyra, äta, kläder, skor, försörja barnen, resa, trycka upp böcker o.s.v. Till och med här känns det som om jag måste försvara mig för att jag vill ha pengar, om jag bara säger rakt ut att jag skulle vilja ha pengar känns det som om jag är ett monster! Och det är det som jag vill ändra på, därför har jag startat denna "syskon"-blogg som skall hjälpa mig, (och kanske dig), att få bort min rädsla och motstånd mot pengar. Det är väl ondska om något att bara tillåta "elaka" människor som bara tänker på sig själva, att ta emot stora summor av pengar!


Inga kommentarer: