måndag 11 augusti 2014

Ur min bok: "Jag är sexualitetens källa" som kommer snart.

Guden i oss alla vill förena sig med sig själv och jag har tagit första steget mot återvändandet till kärleksluckan där bara den initierade lyckas längta sig in igenom. Det skall vara svårt och det skall vara obehagligt att bo på en planet som ännu inte har integrerat kärleken som tillbedjande Gud. Det skall vara motstånd mot allt annat som inte är kärlek. Kärlekens och kunskapens kanal är den som öppnar upp dörrar för våra systrar och bröder, för turturduvorna och för alla föreningar mellan gott och ont. Allt lyser och allt är en enhet. Gud och sex är samma sak och ingenting kan komma i vägen för oss och Gud. Du är fullständig upplysning precis som du är, i enheten. Välj inte partner med ditt kön, välj partner med din själ och välj en parter som du kan dyrka. Någon som du kan respektera så pass mycket att du vet, att det är kärlek, kunskap och sanning som råder. Då kommer du att leda blomman och barnvagnen till matriarkatets högsta berg och se att ditt storslagna öde speglas i beundran och delas av massor med människor jorden över. Jag är en integrerad själ i en kunskapskanal som härstammar och leder till Sirius, jag har expanderat i mitt kunskapsflöde sedan jag först landsteg i sanden utanför sanningens tempel på Lemurien. 

Inga kommentarer: