fredag 15 april 2016

Föredrag 16/4 2016

Sitter och försöker förbereda mig för morgondagens föredrag, det går inte så bra. Halsen strejkar och ibland är sanningen alltför fantastiskt för att kunna dela med sig av. På den sista resan upplevde vi lika många sammanträffanden, mirakler och aha-upplevelser som vi gjort tidigare. Flera deltagare kom i kontakt med tidigare liv, personliga vägledare och så självklart Maria Magdalena energin. Vi var ordlösa och andlösa igen, vad i hela världen skall jag prata om i morgon, vilka upplevelser och mirakel skall jag berätta om? Om helgonen som satt i klostrets matsal en tidig morgon, om skogen runt grottan som kan aldrig brinna, om tidlösheten som vi gick in i? Jag kan inte förbereda mig, jag låter miraklet leda mig, jag litar på universum, mer och mer. 🙏🏼
Öppet hus lör 16/4 2016 på Kroppsterapicenter, Torbjörn klockares gata 18, kl:12:00-16:00, jag planerar ge healing och Tarot. Föredrag om Maria Magdalena energin kl: 14:30.

Inga kommentarer: