fredag 19 oktober 2012

Fo-ti tieng te.



Jag har fått oväntad hjälp på traven av en kopp härlig, ljuvligt ångande och djupgående Fo-ti tieng te. Teet består av tre verksamma örter som jag inte har namnet på, (det står på norska på burken) och sätter verkligen igång energin i kroppen. Den stimulerar kundalinin och det börjar bokstavligen pirra och vibrera i benen, vaderna och låren, och detta endast utav en enda klunk! Jag som fick min ordentliga kundaliniresning 2010 har stundtals haft lite jobbigt med att den starka energin inte har flödat fritt genom alla chakran och genom hela kroppen, särskilt när jag har starka undertryckta känslor på väg upp kan "trycket " fastna nånstans och det kan kännas väldigt obehagligt och påfrestande för kroppen.

Nu har jag definitivt fått tag på en mirakeldryck som inte består av droger, utan kineska läkande örter/blommor som sägs förlänga livet med minst 100år? :-) Coolt. Jag tackar KinesologiBjörn på Solrosen. Du är Guld värd. /C.

Inga kommentarer: