tisdag 22 januari 2013

Jag är med dig Herre!

Nu är jag med Universum, nu är jag med och arbetar med de stora mästarna Mother Mary, Michelangelo och Maitreya. Jag är med mannen på hans upptäcksfärd i en jublande ljusspiral och med en triumferande trumvirvel hedrar jag er med min egen segerdans. Jag är med maskuliniteten, marknadsföringen och manifesteringen. Jag är med alla rörelser och rytmer i ett cyklistiskt universum där jag återskapar mig själv och allierar mig med makten, maskopin och med pakten som jag erövrat. Jag är jag med universum för en strålande framtid för mig själv och för alla andra som det berör djupt inne i hjärtat. Jag tar inte ett enda steg till mot strömmen, motsols eller motvals, och från min hals kommer inte en enda ton till, där jag inte arbetar med vibrationen, konstellationen eller med situationen. Oh Lord, vad jag kommer att dansa med till tonerna av ljusets virvlande och upphetsande trumpinnar, med mannen i sinnligheten, med min mor i enigheten och med de heliga i treeningheten. HerreGud! Jag är ju med dig i smått som stort, i vått som torrt. Ge mig öken så skall jag läska mig av sanden, ge mig friheten så skall jag förstärka banden, till min älskade!
Hipp, hipp hurra! Vad jag älskar på denna bebådelsedag!

Charliee Lek  Januari 2013.

Inga kommentarer: