tisdag 22 januari 2013

Maria Magdalena.

Ja så har den dagen kommit då jag för första gången skall publicera min stora hemlighet som jag har gått och burit på så länge. Jag har varit Maria Magdalena i en tidigare inkarnation. Jag har tydliga minnen från den tiden för tvåtusen år sedan, jag stod nedanför korset då Jesus korsfästes och jag bar på hans barn i magen. Jag har återupplevt många minnen från dessa dagar, mycket sorg och mycket förtvivlan. Det onda mörkret som höll på att segra, mannen som inte släppte fram kvinnan, jag själv som bannlystes från kyrkan. Jag har arbetat med denna inkarnation i flera år, jag har mött sorger och smärtor i mig som har varit obeskrivligt tunga. Jag har levt i många inkarnationer på jorden, Maria Magdalena är en av de mer kända. Hon var inte känd på den tiden som hon levde, jag brottades mot utanförskap, förtryck, förnedring och förminskning. Jag har förstått att det ingår i mitt uppdrag att tala öppet om vem jag har varit, jag har min mästare Maitreya med mig på denna resa. Jag vet inte vart detta kommer att landa, jag kan bara föreställa mig hur tidens anda och tvivel ansätter mig utifrån när jag framför min enkla sanning.
Jag har rätt att vara som jag är, jag har rätt att vara den jag är. Jag har inget annat val än att visa mig och känner mig modigare än någonsin då jag äntligen förstår vidden av mitt uppdrag och vidden av min sanning.

Detta är inte någon enkel sanning som jag har kommit fram till utan att ha prövat den gång på gång då jag har släppt fram oväntade, starka och intensiva känslor och minnen. Självklart har jag själv tvivlat fram och tillbaka. Men händelserna, omständigheterna och mina möten med människor som har tagit mig hit till den jag är idag, har lett mig fram till att acceptera sanningen om vem jag är, jag har accepterat att jag inte kommer undan, att jag inte kan värja mig emot att framföra mitt eget framträdande år 2013. I denna inkarnation som Charliee Lek. Som alltid, arbetar jag målmedvetet med mästarna för att föra fram ljuset i världen.

Charliee Lek 22/1 2013

Inga kommentarer: