fredag 8 november 2013

Jag älskar min process.

Jag älskar min process och jag älskar mig, jag har badat naken med mig själv, Hades och Zeus ljus i underjorden. Jag har mött demoner och demonstrationer av extra terrestrial. Jag har haft miljoner av beundrare och betraktare, jag har insett min del av den Gudomliga evolutionen.

Jag tackar dig som lämnar mig och jag tackar mig som lämnar dig, för nu kan jag öppet, naket och härligt hänge mig till att älska hela mig själv igen för jag har ingenting som fattas mig tvärtom, jag sitter här i sanslöst uppvaknande och inser att jag fortfarande är nio år med det ursprungliga såret öppet, värkande och närvarande. Var gång missmodet infinner sig så trycker sanningen på och älskar mig bortom kontrollen och katastrofen vill ännu en gång ge sig till känna och växa, värka fram, tills tsunamin, jordbävningen eller vulkanens utbrott är ett faktum och ingenting kan hålla tillbaka tårarna eller mängden av förbittring och försurning som har förgiftat mina vener, mitt blodomlopp och min fysiska kropp. Mitt solar plexus och mitt sanna solsystem.

Jag älskar fördämningen när den brister eller blockerar, jag älskar min process som är livet, min underbara vackra, vakna och nakna solskens sucess.

Inga kommentarer: