fredag 22 november 2013

Jag vill leva.

Fan! Jag vill leva! Jag vill föra, förföra och låta mig förföras i den sanna sinnliga sexualiteten. Nu är det min tur att utforska integriteten, informera allmänheten och aktivera maskuliniteten hos mängder av musor, människor och "men in black". Fan, jag vill leva och leda, det här är bara så djävla för djävla roligt! Det är ju tämligen troligt att jag har hållit mig vid liv och gått med jättars kliv bara för att ta mig fram till denna sjätte dagen då det sjunde inseglet av sanning och konsekvens, orsak och verkan, rättvisa skipas och kärlek visas på naken scen, hörs på bärbar universell radio som en siren, och människorna når de första ljusklara, optimala, strålande mentala mandala-kontakterna.
Fan! Jag vill leva, detta överträffar ju allting som jag tidigare har vågat drömma om, allt som jag tidigare har vågat drömma om, detta överträffar drömmen. Livet överträffar drömmen!

Inga kommentarer: