tisdag 29 augusti 2023

Personligt och Drakoniskt horoskop

Och stjärnorna på himmelen de blänka.. Jag har skrivit ett horoskop i dagarna och det finns inget mer magiskt än då stjärntecknen och planeterna börjar tala. När kartan visar vilka egenskaper, kvalitéer och konstellationer som jag skall lyfta, vad säger Jupiter, Neptunus och Merkurius? Och som en konstnär betraktar jag verket/horoskopet, allteftersom det växer fram. Jag arbetar både med den traditionella och den esoteriska astrologin, jag följer flödet och min intuition. Du kan välja mellan årshoroskop, 3 st A4 sidor, 1850kr, och födelsehoroskop, 4 st A4 sidor, där ungefär en sida ägnas åt det kommande året. Kostnad 2.200kr. Födelsehoroskopet beskriver stjärnhimlen som den såg ut när vi föddes, det berättar om våra talanger, kvaliteter förutsättningar, styrkor och utmaningar. Vår potential för att växa. Horoskopet ger oss inspiration och väcker vår lust och kreativitet. Årshoroskopet fokuserar på 2024-25, hur kommer stjärnhimlen se ut och vilka planeter påverkas jag av. Låt stjärnorna tala och inspirera. Jag gör också någonting som kallas för drakoniskt horoskop, det speglar din själ och din livsuppgift. Vi får ytterligare ett perspektiv på oss själva. Vi öppnar oss för mer djup och insikt. Horoskopen är personligt tolkade och skrivna av mig, inga texter skrivs ut från något program. ✨⭐️💫

Inga kommentarer: