lördag 16 augusti 2014

Hålla kvar.

Hålla kvar.
Jag kan vara med mig själv nu när jag inte behöver behålla dig, upplevelser som jag har haft med dig, eller ens behöver behålla något av de tillstånd som jag upplever i synkroniseringen. Min resa genom tiden, stjärntecknen och planeterna går lättare nu när jag släpper taget och inte behöver behålla några av de energier som jag har upplevt eller känt i kärlekens tjänst. Jag behöver inte ens behålla kärleken, lyckan eller livet. Till barnen och männen, mina vänner och familj, ni är fria att komma och gå som ni vill, det har ni ändå alltid gjort sedan tidernas begynnelse och ända sedan jag tog mina första steg på den här jorden. Sedan dess har jag motarbetat mig själv, min egen själ och självaste storsjälen genom att vilja behålla känslor, tillstånd och inre upplevelser. Jag har lärt mig min läxa, det tog mig 7000 år att lära mig att inte vilja behålla ett tillstånd eller mig själv såsom jag upplever mig med dig, med de vise männen eller med någon av de andra älskade barnen. Love.

Inga kommentarer: