fredag 6 november 2015

Förändring.

Det har varit en fantastisk vecka även om motståndet både hos mig själv och hos andra har visat sig växa ikapp med mörkret denna årstid. Rädslan för att förändra sig är stor hos människor och ändå är förändring det enda som vi kan räkna med och förändring är det enda som vi är här för att genomgå. Att förändras är att växa, vi är här för en enda anledning och det är för att hela hos själva, att växa som människor och utvecklas. När vi förändrar gamla beteendemönster helar oss själva. Så fort som vi är i relation med andra människor så förändras vi, när vi förlorar relationer med andra människor förändras vi. Vi är förändring och det känns som om det är det enda jag vill just nu, jag vill verkligen ha en relation och förändras lite till, släppa lite på gamla mönster och växa som människa. Utan tillräckligt med utmaningar så växer vi inte och förändrar oss inte, jag är redo för att öppna hjärtats dörrar och förändras återigen, släppa in karmas herrar och se vad de har att erbjuda denna gång! :-) Kärlek. Jag älskar mitt fokus, som är på att förändra mig själv och inte någon annan.


Inga kommentarer: