söndag 1 november 2015

Röster från resan till Maria Magdalena grottan i Provence.


Här kommer några röster från de som var med på resan till Maria Magdalena grottan utanför Marseille i södra Frankrike i september 2015. Nästa resa planeras den 31/3-4/4 2016, fyra nätter på det fantastiska klostret från 1200-talet som är ombyggt till hotell och ligger vägg i vägg med Maria Magdalena kyrkan. En heldagsutflykt till Maria Magdalena grottan, meditationer, vägledning, guidning, coaching ,delning och andra övningar ingår i priset. Alla måltider och taxi/buss till och från flygplatsen tillkommer. Ni kommer inte att ångra er, resan är transformerande och det händer saker helt utav sig självt. Maria Magdalena energin är stark, närvarande och vibrerande, liksom Kristusenergin. Våra motstånd släpper på vägen upp till grottan, vi får insikter, aha-upplevelser och vi tvingas göra oss av med gamla mönster som inte tjänar oss längre. Följ med i slutet av mars, hör av dig så fort som möjligt till mig så jag kan beställa biljetter. Anmälningsavgiften är på 4000kr och man kan betala resten, 4.500kr, senast två veckor innan avresa. Resan kostar totalt 8.500kr.
Här kommer några röster och bilder från den senaste resan, jag längtar redan efter mina nya och gamla resedeltagare, ni är så välkomna! Så viktiga ni är för den gudomliga planen på jorden.

"Tack för att jag fick äran att följa med på resan! Den var gudomlig. Maria Magdalena energi på högsta nivå! Jag önskar varje människa denna resa för det händer saker med en och det till det positiva! Jag är så tacksam."
"En fantastisk resa, med skönhet, magi, mirakler, sorg, smärta, glädje, eufori, skratt och allvar. Att våga möta det innersta i själen. Att våga möta sitt mörker,för att där bakom finna sitt gudomliga ljus.Jag rekommenderar alla som vill utvecklas som människor /själar, att resa på denna spännande och transformerande kurs.  All världens kärlek till er! Denna resa förändrade mitt liv."

"Jag kan bara hålla med, en helt magisk resa, såväl inre som yttre. Och så underbart att få träffa mina medsystrar, tack Claudia, Sara, Kristina, Pia och Charliee!
Jag är också så tacksam.
Mod och kärlek
Kärlek, fred och försoning."

"En väldigt speciell resa på många sätt, en blandning av glädje, sorg, spänning och förvirring. En fantastiskt vacker plats. Är så glad att jag bestämde mig för att åka, en hjälp att återigen våga känna och en styrka att orka börja ta del av livet igen med allt vad det innebär. Jag är så tacksam att du gav mig denna möjlighet Charliee."

Läs mer här eller ring mig för info: 070-772 88 08


Inga kommentarer: