måndag 19 mars 2018

Bokrecension.



Jag fick ett meil angående min bok: "Den sanna sexualiteten".



"Hej,

Jag skriver till dig eftersom din bok Den sanna sexualiteten har berört mig enormt mycket. Det kan vara en av de bästa böckerna jag har läst. Det intressanta är att jag fick tag i just den, av alla böcker inne på Vattumannens bokhandel i Stockholm, fick jag tag i just den. Jag var alltså där på besök och letade inte efter nåt särskilt men det var som att något drog mig till den, intressant också med tanke på att omslaget är... ganska "neutralt". Hursomhelst, detta var för knappt ett år sedan nu så jag har haft den ett tag. Det var först nu som det slog mig att jag kunde skriva till dig och berätta hur bra den är! Jag har gråtit floder i flera omgångar... helt otroligt. Jag har känt igen mig så otroligt mycket och speciellt i ljuset av en relation jag haft, som med ditt perspektiv hjälpt mig att förstå vilken oerhörd välsignelse det är när "mannen vågar följa med kvinnan in i grottan..." Ja, nu kan jag inte beskriva detta så bra för att göra det rättvisa men wow vilka insikter jag har gjort! Språket är helt fantastiskt också! WOW alltså stort tack verkligen! Jag älskar den! Jag är också ett stort "fan" av En kurs i mirakler men det är en annan historia 😊 I alla fall, tack tack tack."

Hälsningar
Jannike

 

Inga kommentarer: