tisdag 7 maj 2019

Två kapitel från min bok "Den sanna sexualiteten".

Två kapitel från min bok: "Den sanna sexualiteten":


Relationen med Moder jord.

 

Kvinnans första, största och starkaste relation måste vara den med sin Moder, hennes Moder som återkommer genom alla hennes inkarnationer. Hennes Moder som bär och när henne under sin barm, i sitt hus och under sin kärleks trygga och Matriarkala famn. Att ha en relation med sin Moder först och främst innan man släpper in en make eller man, att ha en relation med sin Moder innan man släpper i väg en make eller man är det viktigaste en kvinna av idag kan sysselsätta sig med. Att var öppen och mottaglig, att vara ett med stjärnorna, ljuset och med Moder jord. Att andas i takt med vårt jordklot och veta att vi alltid är omfamnade, villkorslöst älskade, beskyddade och omhändertagna. Vår Moder andas med oss och vill dra oss majestätiskt och magnetiskt in i hennes mjölkvita skrud om vintern, i hennes chokladbruna varma hud om sommaren. In i sitt kraftfulla, vibrerande sköna hem i Vintergatan om våren, då ungdomligheten återigen skjuter skott i glädje och överflöd. Eld, luft, vatten och jord.

Vår Moder har tålmodigt väntat, aldrig lämnat vår sida, vi är en del av materien, så länge som vi andas kan vi andas i takt med Moder Maria, med skönheten och med Moder jord. Vi är så många som har kommit hit för att skapa ett hem, en tillflyktsort och ett bättre ställe att leva på. Vi är ett med materien, hon andas med oss, hon berör oss med sin vind, sitt vatten, med allt som rör sig och 80

 
speglar sig på henne. Hon är aldrig utan tillförsikt och aldrig utan sina barn, hon vill alltid ha oss, hon är ett i själen med sin mästare och skapare. Hon viger sitt liv och sin mystik åt att härbärgera oss, hon vill ha vår kärlek, hon vill ha vår enhet, vår sanning och glädje. När jag går på henne kan jag känna hennes lera, sand och jord under mina nakna fötter, jag kan känna litenheten och omfamningen som hon ger mig då ingen tröst står att finna. Hon har en ordlös kommunikation som det återstår för mig att minnas. Det första andetaget som jag drog var tillsammans med henne, det sista kommer vara tillsammans med henne, med den vackraste och mest välbevarade materien i vårt sol- och skyddssystem. Naturens vildhet och havens skönhet, de stora fiskarna, späckhuggarnas skummande och vibrerande andetag. De tappra mottagarna av Sirius och Kristus energi.

Jag är i överheten, min högsta vibration när jag kan dra min sexualitet upp och ner genom ryggraden. Jag delar mitt liv och mitt skapande med min Moder när jag kan återkoppla mig till henne, när jag kan ha en relation med henne och andas i takt med henne. Jag delar mitt liv med min Moder när jag kan ta emot hennes skönhet, falla i hennes armar, tonsätta henne, skapa ord och vackra hyllningar till hennes ära och när jag kan älska mig själv i enheten. Hon är alltid förutseende, hon har redan räknat ut vad det är som jag behöver, evig frid, beskydd, trygghet, evig skönhet, lycka, tillgångar och kärlek. Hon har redan sett till att mina behov har blivit tillfredställda 81

 
och det är upp till mig att bekräfta dem. Vara nära henne, lyssna på henne, känna henne, lukta och smaka på hennes gåvor och ge mig själv till min Moders trygga famn. Försöka förstå vad det är som hon vill lära mig, vad det är som hon vill säga mig. Släppa kontrollen och veta att för varje man som jag öppnar mig för och släpper in, så blir både jag själv och min syster en liten bit helare. För varje man som jag släpper taget om och släpper i väg, så blir min själ och min systersjäl en liten bit vackrare. Ju intimare jag blir med min Moder, ju mer kärlek och närhet kan jag ge mig själv. Ju mer kärlek som jag kan ge mig själv, ju mer kärlek, sanning och skönhet kan jag ge till mina bröder och systrar.

Vår Moder är oändlig skönhet och hon kan älska vem som helst, hon kan älska den man som hon har i stunden för vetskapen om att hon är evighetsberöringen personifierad förgyller henne med sin glittrande och skimrande status. Hon är öppenheten, hon tar emot dig och mig, andas i takt med sången, trummorna och våra hjärtan. Hon lider med oss när vi har det svårt om vi lyssnar tillräckligt noga. Hon är också en katalysator för hur du och jag mår, hur vår relation med henne ser ut, har vi en bra kontakt med vår sexualitet, med vår jordbundna sexuella energi, så mår oftast jorden bra där vi bor och lever våra liv. Går vi runt i höga klackar och har glömt bort vilka vi är, längtar vår Moder så mycket efter oss och uttrycker våra blockerade känslor för att påkalla vår uppmärksamhet. 82

 
Jag är min sexualitet, den tillhör mig, Modern och Fadern. Vi är alla ett. Sexualitet har ingenting med skuld, skam, rädsla, ilska och hat att göra, den är inte tänkt att utöva förtryck med. Sexualiteten är en förlängning av det gudomliga skådespel som utspelar sig mellan himmel och jord, mellan vår Moder och vår Fader. En skapelseakt och synkronisitet. Innan vi kan dra till oss en man, innan vi kan ha en ren och kärleksfull relation med en man, så måste vi ha en relation med vår Moder. Den eviga livslånga Modern som är planeten jorden. Som alltid finns vid vår sida och som aldrig lämnar oss. Sedan kan vi attrahera män, släppa in män eller kvinnor, älska män eller kvinnor och släppa taget om dem igen när helandet är klart. Lämna rum för andra själar som behöver möta sig själva i den famn där de kan utvecklas som mest.

Vi är inte ensamma om att göra den här resan i evigheten, vi delar på kärlek och helande mellan många människor, störst kärlek står att finna där öppenheten och ”släppa taget” processen har kommit längst. Vi är rikligt belönade och behöver inte släppa taget om vår Moder eller Fader, de är alltid med oss. Vår syster och bror likaså, i olika åldrar och med olika utseenden. Vi är alla en, som individer följs vi åt mellan inkarnationer och livstider. Precis som fåglarna i flocken vet vi vart vi skall och vi vet var vi hör hemma, så helt utbytbara är vi ändå inte när vi lär oss att släppa taget om vår syster och bror som vi älskat en stund på jorden. Med Modern och Fadern. I evigheten. 83

 

Den sanna sexualiteten.

 

Den sanna sexualiteten börjar i hjärtat, den börjar med att vi tar ansvar över våra känslor och integrerar själen i kroppen. Den börjar med att vi lär känna oss själva och alla våra känslor som tumlar runt eller sitter fast i vår fysiska kropp. Att vi tar ansvar för oss själva och lär oss leda vår fysiska och sexuella energi. Det gör vi genom att känna oss igenom allting som händer i den sexuella sessionen. Alla bilder och fantasier som vi får i vårt huvud i samband med sex har ett känslomässigt ursprung. Känn känslorna bakom dessa, lär dig att bli lika närvarande och sensitiv som du är när du mediterar uppåt. Ta lika mycket ansvar för att rena och förstärka den gudomliga kanalen som går ned genom jorden. För att den sexuella kanalen skall öppna sig helt och vara tillgänglig för oss måste vi arbeta på den, vi måste fokusera på målet som är den sexuella källan och kärnan av oss själva. Alfa och Omega, alltings början och alltings slut. Livet som uppstår och blommar i den fysiska materien. Alla kan vi få en magisk, men ändå jordisk och andlig kontakt med den skapande materien, där livet uppstår på jorden. Vi kan lära känna oss själva. Det blir annars en väldigt grund och ofokuserad sexualitet som ofta handlar om att återupprepa trauman från barndomen, återuppleva undertryckta känslor och präglingar som sitter i oss alla. Kanske känner vi oss trygga med det, det är allt som vi vet och allt som vi kan hoppas få ut av vår sexualitet. Vi nöjer oss för vi vet inte vad som väntar när vi går djupare, vi kanske inte ens vet 84

 
att det är möjligt, vi kanske inte har tillgång till några metoder eller verktyg. Men faktum är att alla, precis alla kan nå sin sanna sexualitet. Och upplevelsen, njutningen, intensiteten och älskandet som vi då får ta del av, överträffar alla våra tidigare förväntningar om vad livet kan erbjuda. Det handlar om mod att våga men också om valet att vilja. En oslagbar vilja att gå till botten med det gudomliga mysteriet på jorden och ta bort alla de präglingar och blockeringar som sitter i vägen för att själen skall kunna resa i sanning genom materien. Vi behöver arbeta med att öppna våra chakran och meditera åt båda hållen, ta ansvar för kunskapen som kommer inifrån oss själva.

Vi måste själva ta ansvar fullt ut för vår sexuella energi och leda den upp genom kroppen från rotchakrat och naveln till solar plexus för att sedan under extas låta den mynna ut i hjärtat. Sittandes i meditation kan vi sedan dra den ännu längre upp till halschakrat och ajnacentret, (tredje ögat), där den kan omvandlas och förädlas till den eviga ungdomens källa på jorden, Shamballa. Detta blir möjligt då vi har gjort resan i ljuset innan och mediterat uppåt till de högre planen. Gett oss själva till mänskligheten och till den gudomliga planen på jorden. När rotchakrat, naveln, solar plexus och hjärtchakrat är öppet är också porten till allt vad vi behöver veta öppen och vi kan resa genom materien till tidigare liv. Ner till Hades i underjorden och få undervisning i hur vi kan expandera i sann kärlek och förhöja vår vibration i den mänskliga evolutionen. Men vi får göra jobbet själva, ta ansvar för och bevara vår sexuella energi. Och vår självklara integritet. Vi måste dra alla de gränser som vi 85

 
behöver, stå upp för oss själva, andas och vara närvarande. Känna alla de gamla mönster, känslor, präglingar och blockeringar som finns där. Det är upp till var och en av oss att rädda livet på jorden, att på detta sätt värna om och skydda vår miljö och Moder. För när människan tar ansvar för hela sig själv reser vi oss ur askan, ut ur allt mörker och lyfter oss från lägre vibrationer. Vi ger kärlek, upplysning och glädje till allting som snurrar i samklang runtomkring oss.

När vi låter oss hänföras av Maria Magdalena energin som har kommit för att visa oss vägen och när vi älskar oss själva genom att vara ett med vår egen sexualitet, vare sig vi är i en relation eller inte, så kommer vi att nå förändringens och förvandlingens tid på jorden. Ensamheten är en lycka i sig och den som inte räds av ensamheten har möjlighet att finna tvåsamheten djupt rotad i sig själv. Vi har möjlighet att finna kraften och det definitiva överlevandet i oss själva.

Maria Magdalena grottan står som en djup, helig och sann skönhetssymbol för den feminina sanna sexualiteten, letandet av självet och själens högsta vibration är över. Bejakandet av de sanna känslorna, energiöverföringarna och den seende sanna Gudinnan är här. Maria Magdalena grottan står för att ta ansvar själv för den sanna sexualiteten, Maria Magdalena grottan finns inom oss alla när vi följer ormens energi genom andningen som utgår från vår ryggrad. Kvinnan kan berömma sig själv, belöna sig själv, hon kan finna frid i att ta ansvar för sin sanna sexualitet och för sina äkta känslor, under alla omständigheter. Hon är en del av 86

 
visdomen i denna sexuella energi, som för helhetens och hälsans skull borde ingå i varje föryngrad kvinnas liv.

Det finns hos henne en stark rädsla och ett motstånd i att följa sin innersta sanning då hon har varit i lidelse och i lidande i så många inkarnationer förut. Många gånger har hon blivit bränd på bål och vägledd till att följa mannens sexuella energi, till varje pris. Ofta med hot om våld och kanske avrättning. Därför sitter det ännu idag mycket motstånd till att helhjärtat gå in för en sådan sexualitet som handlar om att leda sin egen sexuella energi. Hon har uppoffrat sig så mycket, hon känner sig säker och trygg om hon lämnar ifrån sig sexuell energi eftersom den animaliska kroppen säger till henne att det är ett smart och säkert drag att göra. Hur skall hon kunna bli tillbedd av mannen om hon inte erkänner sig själv underlägsen? Hon ger bort sig själv och blir uppskattad, bekräftad och förlorad. Hon får allt som hon har drömt om, sen faller hon som en fura och kommer inte ihåg vad det var som hon höll på att göra. Hon tog ansvar för någon annans sexualitet och sjönk lägre ned i vibration. Hon överlät sin energi till någon annan som inte ville följa med henne in i grottans djup.

Det finns också motstånd i kvinnan mot att leda sin egen sexualitet eftersom hon vet att det är ett stort uppror i mänsklighetens historia. Upproret som kommer att stoppa valslakten för alltid, som kommer att minimera miljöförstöringen, som kommer att förhindra att bomber och granater släpps på levande människor, barn, djur och land. Upproret som handlar om att kvinnan återtar och återerövrar makten över sin vagina, att hon värnar om 87

 
ledarskapet över sin egen sexuella energi. Mina sexuella önskemål och min gudomliga vilja är ett, det finns ingen separation, det finns bara enhet. Där det förut var mörker av skuld och skam finns nu en grotta som glittrar av ädelstenar och het förförisk magma. För kvinnan är vägen till ledarskapet bortom prästerskapet, kvinnan är vägen och den sjunde vågen som kan flöda över och förändra allt.

Vilka är vi att hålla undan den mäktigaste av skapelsekrafter som borde finnas tillgänglig för alla att använda sig av? Vilka är vi som vill anpassa oss, vara till lags, aldrig synas och se oss själva?

Vårt eget inre motstånd är vår största fiende och fara, motståndet mot vårt kön, mot vår helighet och mot vår egen försörjning av sexuell energi. Till sist handlar det om sveket mot oss själva, vi lotsade mannen in i hans ansvar över sin sexualitet före vår egen, vi gick in i medberoende. Vi stod bredvid och hejade på när vi gav mannen vad vi trodde att han ville ha, samtidigt som vi förnedrade oss själva gav vi oss hän under hans beröring. Vände beskyddet som vi hade inifrån, utåt och förlorade vår makt över materien. Nu slåss ljusets tjänare över varje öppen och tillgänglig kvinnosjäl för att få henne att återta sin förlorade sexuella integritet, ormtjusaren i ryggraden. För att få henne att älska sig själv mer än hon någonsin har gjort sedan hon separerade från sin tvillingsjäl och sig själv. För att locka oss ut på det största äventyr sedan tidernas begynnelse eftersom ingen vet vad evolutionen har i åtanke med att separera oss och sedan föra oss hem igen. 88

 
Kvinnan behöver känna allting inom sig själv, tillsammans med sin man, tillsammans med sina barn och när hon är i ensamheten, som också är en följeslagare och ett måste för översikten. För den gudomliga planen på jorden. Hon öppnar sitt hjärta för att lära sig att känna sann villkorslös kärlek, hon lär sig att känna alla färger i spektrumet, alla strängar på lyran, alla känslor som tumlar runt i hennes kropp. Hon antar schamanens utmaning och smyger ständigt på sig själv i alla möten och i alla konfrontationer. Hon går helhjärtat in för att förändra livet på jorden. Genom att ge sig själv och sin systerskara den allra största kärleken. Som kommer från hjärtat och själen.

Inga kommentarer: