onsdag 6 maj 2015

Fullmånehelgen.

Plushealinghelgen var fullkomligen underbar, insikter, aha-upplevelser  och förlösandet av undertryckta känslor avlöste varandra. Liksom skratten och gråten. Primalskriket från underjorden stod jag själv för, som en del i undervisningen. :-) Vi avslutade kurshelgen med en Transmission meditation på söndagen, tillsammans med andra högt vibrerande, närvarande och storslagna själar. Rummet vibrerade av  ljudandet som vi inledde meditationen med. På måndagen blev det bokföring, fakturor och annat kontorsgöra, simning och cykling. Egentid och träning. Tisdagen var avslutningen på fullmånen som var i Skorpionens tecken och den firade jag i Uppsala med en underbar grupp kvinnor som samlats för att lära sig mer om astrologi, gissa om jag njöt! Älskar astrologin. Vi kände in och mediterade på planeterna, jämförde våra horoskop. Mådde såklart som fisken i vattnet. Idag har jag varit på Vattumannen, som jag också älskar och träffat ännu mer fina människor. Var och hämtade 30 ex till av min bok: Den sanna sexualiteten. Känner mig ödmjuk inför allt det vackra som jag fått vara med om, så tacksam. Tack livet, tack Gud och tack för att jag får uppfylla min del av den gudomliga planen. Systrar och bröder!

Inga kommentarer: