fredag 25 januari 2013

Tack till mig själv!

Vilken underbar dag jag har haft, vilken underbar kärlek jag har fått ta emot! Främst av mig själv då jag äntligen kommit till skott och berättat om Maria Magdalena, vilken seger! Det har inte varit lätt att ta det här steget och komma ut, det har känts som om jag har hela min trovärdighet som healer och kursledare att förlora, hela min seriositet. Jag kan tänka mig alla reaktioner på folk som läser detta: egots reaktioner, vem tror hon att hon är? Är hon galen? Har hon haft en religiös upplevelse? Nåja, detta är inte mitt problem och inte mitt känslomässiga ansvar att ta på mig, jag har fått gå igenom detta gång på gång de senaste månaderna och släppa alla undertryckta känslor som har med detta framträdande att göra. Framför allt så har jag också tvivlat på att mitt uppdrag är seriöst, jag har rannsakat och konfronterat mig själv minst en miljon gånger, "finns det inte en liten röst därinne som känner sig förtvivlat liten och som vill in i rampljuset och synas..? (Ja, men inte som galenpannan som tror att hon är Maria Magdalena..). Gärna som Charliee Lek och som ett seriöst medium och healer. Jag försökte gå halva vägen och göra reklam för att jag kanaliserar Maria Magdalena på mina seanser men där tog energin slut, när jag började tala om mig själv i tredje hand. Jag har kommit fram till att det finns ingen omväg för mig, det finns ingen genväg. Snacka om att jag har haft skuld för att jag har varit en sån "kändis" i en tidigare inkarnation, snacka om skammen jag har känt när jag har berättat om den nu för ett par vänner. Inget känslomässigt ansvar för reaktionerna säger jag, men det fick jag i början i alla fall. Jag har inget intresse av att någon skall tro mig, (jo, mina vänner, om jag skall vara helt ärlig..) men det är inget måste, egentligen bryr jag mig nog inte om det heller. Men som sagt, jag har varit orolig och livrädd för att förlora min trovärdighet, jag arbetar seriöst och mycket hängivet med att hjälpa människor att släppa sina undertryckta känslor som ligger i vägen för ett lyckligt, kärleksfullt och harmoniskt liv. Jag arbetar seriöst med att hjälpa människor att finna sig själva, förmågan att älska sig själva och andra människor. Jag har själv varit känslomässigt avstängd i massor av år tidigare och har arbetat med mig själv i snart 14 år, mycket intensivt med att släppa undertryckta känslor som legat i vägen för min förmåga att släppa in ren kärlek. Jag har kommit i kontakt med många inkarnationer, jag har gått igenom många tidigare liv via min barndom, jag har rest till roten av känslan där den först skapades för att rycka upp den. Anyway, jag har tagit emot så mycket kärlek i dag och andra belöningar från mig själv. Jag är så tacksam för att jag är så modig. Rock on folks!

Inga kommentarer: