fredag 18 april 2014

Jag kan komma ut som jag är-för jag är kärlek.

Jag kan komma ut som jag är-för att jag älskar mig själv. 
Jag kan komma ut som mig själv-för jag är inte rädd att vara förföljd, av dagspress, tv, radio och skvallertidningar. Jag kan komma ut som mig själv, för jag är inte rädd för att jag kan skadas, baktalas, förminskas, hånas eller till och med trånas efter. Jag kan komma ut som mig själv för att jag är redo att inta rollen som klassens clown, en underdog som kommer sig upp, nationalskalden gal som en tupp! Jag kan komma ut som jag är- för jag är inte rädd för hoten, jag har det högsta beskyddet som himlen kan ge. Jag kan vara den jag är-för att ingenting som är sant kan någonsin tas ifrån mig. Jag kan säga sanningen för jag är inte rädd för att ha fel. Jag kan säga vem jag är-för jag tror på mig själv och behöver inte andras bekräftelse. Jag kan säga som det är-för jag behöver min bekräftelse. Jag kan säga sanningen för jag är intresserad av att få sanningen att segra på jorden. Jag kan komma ut, för jag har lagen på min sida. Jag kan komma ut som jag är-för jag är kärlek.

Jag kan komma ut som Maria Magdalena, för att jag är prinsen, prinsessan, konungen och drottningen i ett, bisvärmen som skall översvärma jorden med sina stick av rykande färsk honung som får saltet att ge vika för härligheten. Svärmen som svettas och svider i sin nyfunna drottning dräkt, som får skalderna att stå tillbaka för Atlantis hedrande uppdragssigill. Jag kan komma ut som Maria Magdalena för att jag är letad efter runt jordens alla hörn, riken och konungadömen, jag kan komma ut som Maria Magdalena för att ingenting kan hålla mig tillbaka, för att jag inte längre har någon att leta efter. Jag trodde på Jesus återkomst i alla inkarnationer och ingenting kunde hålla mig tillbaka från att träffa honom i Colosseum, som en magnet drogs jag dit och befriade mig från den lögnaktigaste separationen som egot har skallat. En förtäckt återupprepning av det som skulle ha varit den mest älskade kärleksrelationen av alla, vi är alla en. Du visade mig din storhet, din barmhärtighet, det var också för min skull som du dog på korset, Jesus och Kristus är inte en och samma, vi har alla tillgång till Kristusmedvetandet. Precis som vi alla har tillgång till Maria Magdalena medvetandet/ energin, det är en gruppenergi och vi är alla dess tjänare och systrar, fortfarande så kommer jag ut som Maria Magdalena. Jag var där och så ser mitt uppdrag ut idag. Jag är älskad som jag är.

Precis som då så skyddas jag av alla ljusets tjänare, systrar och döttrar, vi var flera då som arbetade för den sanna sexualiteten och beskyddade den heliga graalen. Nu skall den åtrås och återfå sin forna glans i ljuset, vi är många nu som ger oss fullständigt till ljuset och kärleken, som vägrar följa rädslan eller hoten som sitter kvar i oss som undertryckta känslor från vårt förflutna. De brände oss som häxor på bål, kastade stenar och lade oss i strupstockar. När vi kan känna rädslan är vi inte längre en del utav den, då kan vi följa kärleken i stället, det är då som vår sanna färd börjar, den sanna färden tillbaka till Eden. Vi har kunskapens träd inom oss, vi kan återskapa balansen på jorden inom oss, vi kan frita oss fullständigt och bli ett med Jesus, Kristus, Maria och alla de andra. Vi kan ge oss lika fullständigt och hängivet som de gjorde, idag och just nu, vi behöver inte passera gå eller ens morgondagen. Vi kan vara ljus, kraft, mod, integritet, kärlek, skönhet och ett älskande par som alltid finns för evigt i soluppgången och vittnar om att vi aldrig någonsin kan separera oss från någonting som är sant eller skönt. Ljus och kärlek. 


Charliee Lek/Långfredag 2014.  

   

Inga kommentarer: