fredag 22 november 2013

Jag är i mötet med den sanna mannen nu.

Jag är i mötet med den sanna mannen nu, den som ser saker som de är och lyssnar till sitt eget hjärta och sina sanna sexuella känslor utan besvär. Den som blomstrar och inte konstrar, som låter mig flyga och behålla min åtråvärda kontakt och kontrakt med månen som speglar mig på pricken, så lik mig som bär. Som låter mig skifta i färg och nyans, tona in mig med stämgaffelln i min högsta ton och skina i mitt sensuella snäckskal. Som låter mig lysa och ledsaga min egna storslagna och sanslösa Gudfruktiga mumsbit in i den naturliga sinnligheten. Som älskar mig bortom saknaden, trånaden och bortom kriget som pågått så länge mellan könen, längre än vad Sirenerna själva och Odysseus kan dra sig till minnes. Någon man som är stor nog att inse sin fulla potential och kapacitet att älska bortom och bakom alla tänkbara skiljelinjer, osynliga väggar och kontrollerade former.

Inga kommentarer: